
صنعت پوشاک به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره، پس از خوراک و مسکن سومین کالای مهم در سبد خانوار است. اما گزارش های بازار این محصول در ایران حکایت از کاهش شدید تقاضا در این حوزه دارد. تا جایی که بسیاری از فعالان این صنعت معتقدند که در شب سال نو، پوشاک در اولویت خرید مردم قرار گرفته است. در این شرایط اما دولت می گوید می خواهد به وضعیت صنعت نگاه کند، در این ویدئو وضعیت تولید و فروش پوشاک از دید دست اندرکاران این صنعت بررسی می شود.
خبرنگار: زهرا اکرمی / عکاس: امیرحسین شهسواری، اسماعیل گلرخ، فرزاد گمار / تدوین: آرام توکلی
soreces